دانلود تحقیق درمورد روش هاي عالي براي غلبه بر تنبلي و انجام بيشترين كار در كوتاهترين زمان

دانلود تحقیق درمورد روش هاي عالي براي غلبه بر تنبلي و انجام بيشترين كار در كوتاهترين زمان

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد روش هاي عالي براي غلبه بر تنبلي و انجام بيشترين كار در كوتاهترين زمان

با دانلود تحقیق در مورد روش هاي عالي براي غلبه بر تنبلي و انجام بيشترين كار در كوتاهترين زمان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق روش هاي عالي براي غلبه بر تنبلي و انجام بيشترين كار در كوتاهترين زمان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق روش هاي عالي براي غلبه بر تنبلي و انجام بيشترين كار در كوتاهترين زمان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد روش هاي عالي براي غلبه بر تنبلي و انجام بيشترين كار در كوتاهترين زمان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:9 صفحه

قسمتی از فایل:

هدف خود را مشخص كنيد: هركس بايد بداند چه مي خواهد.

همينن الان يك برگ برداريد و فهرستي از ده هدفي را كه براي سال آينده خود در نظر داريد بنويسيد. اهدافتان را به گونه اي بنويسيد كه انگار يك سال گذشته است و همگي آنها به تحقق پيوسته است. چند بار اهدافتان را مرور كنيد و ببينيد كدام هدف بيشترين تأثير را در زندگي شما مي گذارد، دست بكار شويد و هر روز كاري انجام دهيد كه به هدفتان نزديك تر شويد. اين تمرين به تنهايي مي تواند زندگي شما را دگرگون كند.

2-براي هر روز از قبل برنامه ريزي كنيد:

برنامه ريزي آوردن آينده به زمان حاضر است تا بتوانيد همين الان كاري براي آن انجام دهيد. از همين امروز تهيه‌ي برنامه‌ي روزانه، هفتگي و ماهيانه‌ي خود را شروع كنيد. يك دفترچه يا يك برگ كاغذ برداريد و فهرستي كه بايد در طي 24 ساعتي كه در پيش است انجام دهيد، تهيه كنيد. هر مورد جديدي كه پيش مي آيد به فهرست خود اضافه كنيد.

3-نتايج كارها را در نظر داشته باشيد:

هركس بسته به نيرويي كه در يك مسير خاص محدود مي كند، به بزرگي موفقيت مي‌رسد هر آنچه بيشترين كمك را مي تواند به شما بكند. هرچه كه باشد هدف خود قرار دهيد براي دستيابي به اين هدف برنامه ريزي كنيد و بلافاصله روي برنامه‌ي خود شروع به كار كنيد.

اين كلام نغز گونه‌ي «گوته» را به خاطر بسپاريد «شروع كنيد تا ذهنتان گرم شود ادامه دهيد تا كارها به انجام رسد.»

4-روي اهداف اصلي تمركز كنيد:

وقتي همه ي منابع جسماني و ذهني متمركز شوند توانايي انسان براي حل مشكلات به طور حيرت انگيزي چند برابر مي شود

شاخصه هاي مهم كارتان را مشخص كنيد اينها كدام هستند؟ اهداف عمده اي كه رسيدن به آنها نشانه‌ي آن است كه كارتان را به نحو احسن انجام مي دهيد، مشخص كرده و آنها را روي يك برگه‌ي كاغذ بنويسيد سپس به هر كدام از آنها از يك تا ده امتياز بدهيد و آنگاه توانايي يا مهارتي كه اگر به خوبي از پس آن برآييد بيشترين تأثير را روي كارتان دارد تعيين كنيد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر