دانلود تحقیق درمورد ماشين هاي راه سازي

دانلود تحقیق درمورد ماشين هاي راه سازي

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد ماشين هاي راه سازي

با دانلود تحقیق در مورد ماشين هاي راه سازي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ماشين هاي راه سازي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ماشين هاي راه سازي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ماشين هاي راه سازي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:18 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه :

از زمان بشر اوليه تاكنون ، انسان همواره سعي داشته تا با ابداع و بكارگرفتن آلات مكانيكي عوارض سطح زمين را بطريقي تغيير دهد تا نيازهاي او را رفع كند .

وسايل ابتدايي كه توسط بشر اوليه در ساختن كلبه ها و سرپناه ها مورد استفاده قرار مي گرفت با گذشت زمان به ماشين آلات پيچيده و عظيمي تبديل شده است كه در ساختمان شاهراه ها و آسمانخراشها بكار ميرود . قسمت بزرگي از اين ماشين آلات در عمليات خاكي مورد استفاده قرار مي گيرد . عمليات خاكي عبارت از تغيير شكل و تغيير مكان  مواد سطحي زمين مي باشد .

بدون ترديد ماشين آلاتي كه در آينده مورد استفاده قرار خواهند گرفت از جهت ظرفيت و قدرت كاربردي با ماشين آلات امروزي قابل مقايسه نخواهد بود و مهندسين راه و ساختمان در تكامل و حتي ابداع ماشين آلات مزبور نقش قابل توجهي بعهده خواهند داشت .

بعضي وسايلي كه در عمليات خاكي و ساختماني مورد استفاده قرار مي گيرند عبارت است از :

1ـ بيل ـ جرثقيل 2ـ جرثقيل 3ـ بيل مكانيكي 4ـ دراگلاين (براي حفاري استفاده مي‌شود) 5ـ بيل مكانيكي با جام موكوس

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر